Bazary Kooperacja czy konkurencja?


Marciniak Łukasz T.

Bazary Kooperacja czy konkurencja?

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
39,90 30,08

Do koszyka
oszczędzasz: 9,82

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-11-20

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
74,80 49,28
Do koszyka
oszczędzasz: 25,52
+ =
Cena pakietu:
84,80 54,78
Do koszyka
oszczędzasz: 30,02
1/2

 

Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów, strategie manipulowania klientami, liczne taktyki i racjonalizacje kupców wobec siebie, a także kategoryzacje towarów i klientów. Dzięki temu czytelnik uzyskuje obraz społeczności kupieckiej z jej skomplikowanymi podziałami wewnętrznymi i wielowymiarowymi nierównościami.
Publikacja jest kierowana zarówno do socjologów, antropologów, ekonomistów zorientowanych społecznie, jak również działaczy i urzędników samorządowych zajmujących się sprawami targowisk. Jej lektura może być pomocna w zarządzaniu targowiskami i przeciwdziałaniu konfliktom ze środowiskami kupców.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...