Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku - Anna Mazurkiewicz-Pizło, Pizło Wojciech | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-9624-0
EAN: 9788301196240
Liczba stron: 270
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 49,00 zł

49,00 zł

Produkt niedostępny

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych.
Dr hab. Jarosław Gołębiewski, prof. SGGW
The book written by Anna Mazurkiewicz-Pizło and Wojciech Pizło focuses on a current marketing theory with a selection of practical consequences and with the stress on economic relations. Presently, there is no offer in the market within the framework of a highly competitive environment that could be successfully applied without a systematic, continuous, planned and objectives-oriented approach within the marketing management process. Although marketing issues are presented by a wide range of publications of domestic (Polish) as well as foreign origin, each new publication, espe-cially if it respects the current marketing trends and is written in a professional style with a high-quality approach, can certainly find its place in the market. These are the reasons why the topic of the reviewed book can be considered as innovative and up-to-date. As stated in the introduction of the book, every one of us at some point has to deal with marketing activities of companies, political parties, non-profit companies, governments or other organisations and thus the publication can be very helpful, as it is important to decode the core marketing concept influencing our everyday life (...). The book has a strong application potential, as it can satisfy the marketing knowledge needs not only of marketing professionals, but also students of management, marketing and/or economics as well as their teachers and, finally, the wider public interested in the core nature and spirit of marketing.
Prof. Peter Štarchoň, Comenius University in Bratislava

Inni klienci sprawdzali również

Sosnowe dziedzictwo - Maria Ulatowska | mała okładka
-26 %

Sosnowe dziedzictwo

Maria Ulatowska

6.3 / 10 (1044 ocen)

22,24 zł 22,24 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Za jakie grzechy? - Anna  Karpińska | mała okładka
-41 %

Za jakie grzechy?

Anna Karpińska

6.9 / 10 (284 ocen)

21,07 zł 21,07 zł - najniższa cena 35,99 zł - cena detaliczna

Wyższe sfery - K.N. Haner | mała okładka
-38 %

Wyższe sfery

K.N. Haner

6.2 / 10 (291 ocen)

16,70 zł 16,70 zł - najniższa cena 27,00 zł - cena detaliczna

29,99 zł 9,00 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 15,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Podróż do świata zmysłów
 - Barbara Szczepanowicz | mała okładka
-37 %

Podróż do świata zmysłów

Barbara Szczepanowicz

37,71 zł 35,75 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Marcin. Pora spać
 - Carine Hinder Till the Cat  | mała okładka
-38 %

Marcin. Pora spać

Carine Hinder Till the Cat

8.8 / 10 (4 oceny)

24,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

34,99 zł 34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Nowość

34,93 zł 29,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem