W supermarkecie szczęścia O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1737-0
EAN: 9788376417370
Liczba stron: 352
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 60,00 zł

60,00 zł

Produkt niedostępny

60,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sferze. Wskazuje nowe tendencje i zjawiska w zachowaniach konsumenckich, takie jak „konsumowanie” pracy, merkantylizacja religii, kupowanie doznań i doświadczeń w miejsce produktów i usług oraz różne formy antykonsumpcji. Główny cel książki i kluczowe jej przesłanie odzwierciedla sam tytuł, odwołujący się do pojęcia supermarketu. Pojęcie to – znajome, zrozumiałe i ujmujące charakterystyczne cechy naszego życia – ułatwia skrótowe komunikowanie złożonych treści, odnoszących się do wielu wymiarów ludzkiego bytowania w kulturze, edukacji, pracy, religii, polityce czy rodzinie. Tytułowy supermarket, oferując różnorodność obiektów, sensów i znaczeń, poprzez włączenie ludzi-konsumentów w rozbudowany dyskurs handlowo-rozrywkowy, powinien – wedle ich oczekiwań i nadziei – zapewnić im szczęście i satysfakcję życiową. O tym, czy nadzieje te i oczekiwania zostają spełnione, traktuje właśnie prezentowana książka. Ma ona charakter interdyscyplinarny, autorzy rozdziałów to psychologowie, socjologowie i ekonomiści. Zawiera zarówno prace empiryczne, w których przedstawione są aktualne wyniki badań, jak i teoretyczne rozdziały przeglądowe. Kierujemy ją do szerokiego kręgu odbiorców – studentów i nauczycieli akademickich, praktyków zajmujących się marketingiem, reklamą, zachowaniami konsumenckimi oraz do wszystkich osób zainteresowanych jakością życia w kulturze konsumpcji. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.

Inni klienci sprawdzali również

9788328318731

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788379645237

Przyjaciel człowieka
 - Andrzej Pilipiuk | mała okładka
-31 %

Przyjaciel człowieka

Andrzej Pilipiuk

6.9 / 10 (881 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324071180

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788366863088

Wilkołak - Wojciech Chmielarz | mała okładka
-40 %

Wilkołak

Wojciech Chmielarz

7.2 / 10 (2680 ocen)

25,58 zł 25,58 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

9788324064939

Marzenie panny Benson
 - Rachel Joyce | mała okładka
-32 %

Marzenie panny Benson

Rachel Joyce

7.4 / 10 (286 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324077861

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788383202600

Viper - Jamie Begley | mała okładka
-38 %

Viper

Jamie Begley

7.2 / 10 (399 ocen)

26,12 zł 26,12 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788383136745

18,93 zł 18,93 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna

9788383094144

21,29 zł 20,94 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788324099184

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788377588079

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788362122233

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788362122004

W sieci. Jak sieci społeczne kształtują nasze życie - Christakis Nicholas A., Fowler James H. | mała okładka
-43 %

W sieci. Jak sieci społeczne kształtują nasze życie

Christakis Nicholas A., Fowler James H.

5.8 / 10 (11 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788377855928

Kolonizacja nauki i świata przez kapitał - Jacek Tittenbrun | mała okładka
-33 %

Kolonizacja nauki i świata przez kapitał

Jacek Tittenbrun

6.0 / 10 (1 ocena)

26,28 zł 26,28 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788301132798

Z zagadnień psychologii społecznej - Stanisław Ossowski | mała okładka
-16 %

Z zagadnień psychologii społecznej

Stanisław Ossowski

6.3 / 10 (3 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788301050757

O osobliwościach nauk społecznych - Stanisław Ossowski | mała okładka
-16 %

O osobliwościach nauk społecznych

Stanisław Ossowski

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788301133894

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

9788301138448

Historia myśli socjologicznej Wydanie nowe - Jerzy Szacki | mała okładka

Historia myśli socjologicznej Wydanie nowe

Jerzy Szacki

6.3 / 10 (112 ocen)

91,51 zł 91,51 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788301139599

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788389637406

Wyspiarze z Andamanów Studia z antropologii społecznej - Radcliffe-Brown Alfred Reginald | mała okładka
-20 %

Wyspiarze z Andamanów Studia z antropologii społecznej

Radcliffe-Brown Alfred Reginald

62,92 zł 52,43 zł - najniższa cena 78,75 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem