Wojna, obraz, propaganda Socjologiczna analiza plakatów wojennych


Wojna, obraz, propaganda Socjologiczna analiza plakatów wojennych

Oprawa twarda
Liczba stron: 232
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
67,20 58,27

Do koszyka

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-11-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
102,10 77,47
Do koszyka
oszczędzasz: 24,63
+ =
Cena pakietu:
112,10 82,97
Do koszyka
oszczędzasz: 29,13
1/2

 

Po książkę warto sięgnąć przynajmniej z trzech powodów. Po pierwsze dlatego, że pokazuje ona efektywność i przydatność analiz wizualnych w rozumieniu życia społecznego, ich użyteczność w uprawianiu, zwłaszcza współczesnej, socjologii. Po drugie dlatego, że jest ona doskonałym kompendium wiedzy na temat propagandy wizualnej, pokazuje jej historyczne przykłady i współczesne rozwinięcia, a także to, jak bardzo ten rodzaj komunikatów przenika codzienność, jak jest on wszechobecny i to w każdym z możliwych do pomyślenia aspektów życia społecznego. Po trzecie dlatego, że czytelnik znajdzie w książce wiele trudnych do pozyskania informacji na temat ikonicznych przedstawień wojny obecnych w zachodniej kulturze wizualnej, słabo dotąd rozpoznane przykłady kampanii propagandowych z przeszłości, a także wiele niezwykle trafnych interpretacji współczesnych przekazów o charakterze perswazyjnym.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...