Marketing międzynarodowy - Drabik Ireneusz, Limański Andrzej | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1235-1
EAN: 9788376412351
Liczba stron: 416
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 70,00 zł

70,00 zł

Produkt niedostępny

70,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:

- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.

Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.

Inni klienci sprawdzali również

9788362405923

Słońce świeci wszystkim - Monika Szwaja | mała okładka
-43 %

Słońce świeci wszystkim

Monika Szwaja

6.5 / 10 (200 ocen)

19,38 zł 19,38 zł - najniższa cena 34,00 zł - cena detaliczna

5414301518747

118,11 zł 122,70 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna

9788381259583

Ktoś tu kłamie -  | mała okładka
-31 %

Ktoś tu kłamie

Jenny Blackhurst

6.8 / 10 (1402 ocen)

26,84 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788324073313

Wchodzi koń do baru
 - Grosman Dawid | mała okładka
-40 %

Wchodzi koń do baru

Dawid Grosman

7.1 / 10 (373 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788381436939

Filary czy puzzle? O etyce w polskim buddyzmie - Beata Łazarz | mała okładka
-43 %

Filary czy puzzle? O etyce w polskim buddyzmie

Beata Łazarz

7.0 / 10 (1 ocena)

45,59 zł 49,44 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788324093441

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324098033

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788381505451

30,42 zł 29,37 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324094219

Nowość

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

5414301524076

68,15 zł 70,80 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem