Budowanie świadomości marki w klubie sportowym


Mateusz Brzeźniak

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Oprawa miękka
Liczba stron: 198
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
30,00 18,72

Do koszyka
oszczędzasz: 11,28

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2018-01-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
64,90 39,66
Do koszyka
oszczędzasz: 25,24
+ =
Cena pakietu:
79,90 46,17
Do koszyka
oszczędzasz: 33,73
+ =
Cena pakietu:
74,90 43,42
Do koszyka
oszczędzasz: 31,48
1/3

 

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).

Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".

dr Andrzej Świątecki

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...