Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Katarzyna Liczmańska | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-231-3707-8
EAN: 9788323137078
Liczba stron: 154
Format: 15.6x22.5
Cena detaliczna: 36,00 zł

36,00 zł

Produkt niedostępny

36,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe, zdobywała, pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Podczas wielu lat pracy na stanowisku dyrektora światowej korporacji Sobieski – Belvedere Group, odpowiadała za strategię rozwoju przedsiębiorstwa oraz całokształt działań z zakresu marketingu. Z sukcesem wprowadziła na międzynarodowe rynki marki alkoholi, które stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie.

Realizuje i jest współautorką projektów szkoleniowych i konsultingowych prowadzonych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie ich realizacji łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych. Jest brokerem innowacji, zaangażowana w transfer innowacyjnych technologii z nauki do praktyki gospodarczej, niezależnym konsultantem, specjalizuje się w zarządzaniu, doradztwie biznesowym, tworzeniu strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu przez markę.

Pełni funkcję redaktora prowadzącego czasopisma naukowego „Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE” oraz funkcję recenzenta w renomowanych czasopismach naukowych. Jest członkiem European Academy of Management, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Towarzystwa Naukowego Współczesnego Zarządzania. Jest kierownikiem Zespołu Akredytacyjnego w ramach Association to Advance Collegiate Schools of Business. W jej dorobku znajduje się kilkadziesiąt publikacji naukowych. Występowała w roli prelegenta podczas wielu międzynarodowych konferencji zarówno naukowych, jak i biznesowych. Główne obszary jej naukowych zainteresowań stanowi problematyka zarządzania w wymiarze globalnym, budowania silnych marek oraz konsumenckich decyzji zakupowych.

Inni klienci sprawdzali również

9788362965014

Turlututu. A kuku to ja - Herve Tullet | mała okładka
-28 %

Turlututu. A kuku to ja

Herve Tullet

8.2 / 10 (85 ocen)

21,57 zł 21,57 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788380537569

Pod słońcem Italii - Mayes Frances, Cohane Ondine | mała okładka
-31 %

Pod słońcem Italii

Mayes Frances, Cohane Ondine

6.8 / 10 (36 ocen)

41,33 zł 41,33 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788324052387

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788366575288

7 sposobów - Oliver Jamie | mała okładka
-31 %

7 sposobów

Jamie Oliver

7.7 / 10 (19 ocen)

48,29 zł 48,29 zł - najniższa cena 70,00 zł - cena detaliczna

9788324079414

Ostateczne rozwiązanie
 - Szmidt Robert | mała okładka
-55 %

Ostateczne rozwiązanie

Robert J. Szmidt

6.5 / 10 (140 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324064922

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788328094031

20,72 zł 34,99 zł (-40%) - najniższa cena 34,99 zł (-40%) - cena detaliczna

9788324067381

32,49 zł 32,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788382931136

40,16 zł 40,16 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788370208639

Nowość

65,10 zł 90,00 zł (-27%) - najniższa cena 90,00 zł (-27%) - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301140298

Język rosyjski w sferze biznesu - Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic | mała okładka

Język rosyjski w sferze biznesu

Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

978830114019901

32,74 zł 32,74 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

978830115382301

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788373831230

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr - Grzegorz Lissowski | mała okładka
-29 %

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr

Grzegorz Lissowski

35,78 zł 38,25 zł - najniższa cena 50,40 zł - cena detaliczna

9788375560749

32,55 zł 32,55 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

9788375561586

Szkice z makroekonomii - Marian Noga | mała okładka
-31 %

Szkice z makroekonomii

Marian Noga

33,94 zł 33,94 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788361800576

15,39 zł 15,39 zł - najniższa cena 25,20 zł - cena detaliczna

9788362304271

27,78 zł 27,82 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788360562529

40,28 zł 40,28 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

9788375561050

36,54 zł 30,45 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem