Komunikacja marketingowa 2030


Robert Stępowski

Komunikacja marketingowa 2030

Oprawa miękka
Liczba stron: 207
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
35,00 26,25

Do koszyka
oszczędzasz: 8,75

Zamów teraz,
wyślemy w poniedziałek.

Koszt dostawy + więcej

Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część I i II
+ =
Cena pakietu:
69,90 47,19
Do koszyka
oszczędzasz: 22,71
+ =
Cena pakietu:
94,90 44,22
Do koszyka
oszczędzasz: 50,68
+ =
Cena pakietu:
71,90 46,55
Do koszyka
oszczędzasz: 25,35
+ + =
Cena pakietu:
106,80 63,59
Do koszyka
oszczędzasz: 43,21
1/4

 

Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...