Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami

Pierwsze wydanie: 2016-02-04

ISBN: 978-83-283-2035-2
EAN: 9788328320352
Liczba stron: 192
Wydawnictwo: Helion
Format: 140x210mm
Cena detaliczna: 37,00 zł

37,00 zł

Produkt niedostępny

37,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!

Inni klienci sprawdzali również

9788379640867

Głębia Skokowiec - Marcin Podlewski | mała okładka
-31 %

Głębia Skokowiec

Marcin Podlewski

7.5 / 10 (1356 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324055289

Pułapka. Dlaczego ekonomiczne myślenie blokuje innowacje i postęp? - Jacek Giedrojć | mała okładka
-55 %

Pułapka

Jacek Giedrojć

7.2 / 10 (6 ocen)

22,46 zł 22,46 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324074181

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788328387768

41,42 zł 41,18 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788324093601

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788382654417

25,29 zł 25,29 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324086993

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788328397330

Akademia magii
 - Maria Bujak | mała okładka
-39 %

Akademia magii

Maria Bujak

8.4 / 10 (52 ocen)

27,27 zł 27,31 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788367697019

27,47 zł 27,47 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

5904305462356

68,15 zł 68,15 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788362304653

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788377468975

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437755

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788328302549

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437939

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788301181284

57,93 zł 64,00 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

9788388931710

34,37 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301184698

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788324636242

28,09 zł 23,41 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788364437946

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem