Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
W.A.B.
Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces Hermann H. Wala
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-280-1067-3 |
EAN: 9788328010673 |
Liczba stron: 320 |
Wydawnictwo: W.A.B. |
Format: 155x235mm |
Cena detaliczna: 39,99 zł |
39,99 zł
Produkt niedostępny
39,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem