Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność


Ewelina Koch

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Poltext
Rok wydania: 2016
34,90 26,18

Do koszyka
oszczędzasz: 8,72

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-05

Koszt dostawy + więcej

Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część I i II
+ =
Cena pakietu:
69,80 47,11
Do koszyka
oszczędzasz: 22,69
+ =
Cena pakietu:
94,80 44,14
Do koszyka
oszczędzasz: 50,66
+ =
Cena pakietu:
71,80 46,47
Do koszyka
oszczędzasz: 25,33
+ + =
Cena pakietu:
106,70 63,51
Do koszyka
oszczędzasz: 43,19
1/4

To już trzecia książka w serii omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...