Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność


Ewelina Koch

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Poltext
Rok wydania: 2016
34,90 22,68

Do koszyka
oszczędzasz: 12,22

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej
Dostawa

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
71,80 45,68
Do koszyka
oszczędzasz: 26,12
+ =
Cena pakietu:
94,80 53,62
Do koszyka
oszczędzasz: 41,18
+ =
Cena pakietu:
69,80 41,88
Do koszyka
oszczędzasz: 27,92
+ + =
Cena pakietu:
106,70 60,02
Do koszyka
oszczędzasz: 46,68
1/4

To już trzecia książka w serii omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...