Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność


Ewelina Koch

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Poltext
Rok wydania: 2016
34,90 22,11

Do koszyka
oszczędzasz: 12,79

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-09-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
71,80 45,11
Do koszyka
oszczędzasz: 26,69
+ =
Cena pakietu:
94,80 53,05
Do koszyka
oszczędzasz: 41,75
+ =
Cena pakietu:
69,80 41,31
Do koszyka
oszczędzasz: 28,49
+ + =
Cena pakietu:
106,70 59,45
Do koszyka
oszczędzasz: 47,25
1/4

To już trzecia książka w serii omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...