Plakat i reklama. Przewodnik Informator o twórczości największych plakacistów


Souter Nick, Newman Stuart

Plakat i reklama. Przewodnik Informator o twórczości największych plakacistów

Oprawa miękka
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Muza
39,99 29,99

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...