Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków


Opracowanie zbiorowe

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Oprawa miękka
Liczba stron: 266
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
34,90 27,23

Do koszyka
oszczędzasz: 7,67

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
71,80 47,53
Do koszyka
oszczędzasz: 24,27
+ =
Cena pakietu:
69,80 46,43
Do koszyka
oszczędzasz: 23,37
+ + =
Cena pakietu:
106,70 64,57
Do koszyka
oszczędzasz: 42,13
1/3

 

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...