Sukces w prowadzonych interesach nie zależy jedynie od znajomości technik negocjacyjnych. Serdeczność, naturalna gościnność, elegancki ubiór czy swobodne zachowanie podczas rozmów mają równie duży wpływ na ostateczny ich rezultat. A ową swobodę zapewnia właśnie znajomość obowiązującej etykiety, którą autorzy pragną czytelnikom przybliżyć.
Podczas pisania tej książki wykorzystali wiedzę i doświadczenie nabyte podczas pracy na placówkach dyplomatycznych, gdzie mogli poznać i docenić wagę właściwego zachowania podczas prowadzenia rozmów – zarówno politycznych, jak i gospodarczych. Umiejętność dobrej prezentacji własnego stanowiska bez prób narzucania swojej opinii innym, wzbudzenie sympatii, zaufania, zrozumienie innych, uprzejmość, życzliwość i dobre maniery – wszystko to można osiągnąć poprzez praktykę.
Tę użyteczną w codziennym życiu zawodowym i prywatnym wiedzę autorzy starali się przekazać w łatwej i przystępnej dla czytelnika formie, tak aby każdy mógł ją wykorzystać na co dzień.
Sonia Draga
Etykieta menedżera Orłowski Tomasz, Szteliga Andrz
Broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2012-11-02 |
ISBN: 978-83-750-8538-9 |
EAN: 9788375085389 |
Liczba stron: 280 |
Format: 145x205mm |
Cena detaliczna: 35,90 zł |
35,90 zł
Produkt niedostępny
35,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem