Kanały marketingowe


Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan A

Kanały marketingowe

Oprawa miękka
Liczba stron: 651
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
39,00 29,91

Do koszyka
oszczędzasz: 9,09

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
75,90 50,21
Do koszyka
oszczędzasz: 25,69
+ =
Cena pakietu:
73,90 49,11
Do koszyka
oszczędzasz: 24,79
+ + =
Cena pakietu:
110,80 67,25
Do koszyka
oszczędzasz: 43,55
1/3

 

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...