Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kanały marketingowe Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 8301137398 |
EAN: 9788301137397 |
Tytuł oryginalny: MARKETING CHANNELS |
Liczba stron: 651 |
Format: 17.0x24.0cm |
Cena detaliczna: 104,00 zł |
87,31 zł
87,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
104,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem