Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.
Oficyna Ekonomiczna
Relacje z kluczowymi klientami Analiza i zarządzanie Ken Burnett
Oprawa miękka |
ISBN: 8388597752 |
EAN: 9788388597756 |
Tytuł oryginalny: THE HANDBOOK OF KEY CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT |
Liczba stron: 432 |
Format: 160x240mm |
Cena detaliczna: 89,90 zł |
89,90 zł
Produkt niedostępny
89,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem