Marketing Podręcznik akademicki


Eugeniusz Michalski

Marketing Podręcznik akademicki

Oprawa miękka
Liczba stron: 644
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
69,00 53,89

Do koszyka
oszczędzasz: 15,11

Zamówienie wyślemy 2017-08-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
105,90 74,19
Do koszyka
oszczędzasz: 31,71
+ =
Cena pakietu:
103,90 73,09
Do koszyka
oszczędzasz: 30,81
+ + =
Cena pakietu:
140,80 91,23
Do koszyka
oszczędzasz: 49,57
1/3

 

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...