System informacyjny marketingu przedsiębiorstw Modelowanie


System informacyjny marketingu przedsiębiorstw Modelowanie

Oprawa miękka
Liczba stron: 256
Wydawnictwo: PWE
42,00 26,31

Do koszyka
oszczędzasz: 15,69

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
78,90 46,61
Do koszyka
oszczędzasz: 32,29
+ =
Cena pakietu:
76,90 45,51
Do koszyka
oszczędzasz: 31,39
+ + =
Cena pakietu:
113,80 63,65
Do koszyka
oszczędzasz: 50,15
1/3

 

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...