Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych oraz do praktyków gospodarczych działających w sektorze usług lub wpływających na jego kształtowanie (pracowników administracji i samorządów szczebla centralnego oraz lokalnego).
W książce omówione są następujące zagadnienia:
specyfika organizacji przedsiębiorstw usługowych;
zarządzanie procesowe;
zarządzanie kadrami;
strategie zarządzania;
rachunkowość zarządcza, controlling i zarządzanie finansami;
zarządzanie kapitałem, wartością i ryzykiem;
zarządzanie produkcją i jakością;
zarządzanie innowacjami, informacją i wiedzą;
zarządzanie logistyczne i marketingowe;
zarządzanie relacjami z klientami i zintegrowany system rozwiązywania problemów konsumentów.
Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, od kilkunastu lat specjalizującego się w badaniach naukowych i w kształceniu w tej dziedzinie.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przedsiębiorstwo usługowe.Zarządzanie
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-5535-3 |
EAN: 978830115535301 |
Liczba stron: 406 |
Format: 170x240mm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
59,00 zł
Produkt niedostępny
59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem