Encyklopedyczne podstawy marketingu - Tadeusz Wojciechowski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-748-8141-8
EAN: 9788374881418
Liczba stron: 334
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 63,60 zł

63,60 zł

Produkt niedostępny

63,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Inni klienci sprawdzali również

Nieposłuszeństwo - Naomi Alderman | mała okładka
-28 %

Nieposłuszeństwo

Naomi Alderman

6.7 / 10 (150 ocen)

27,11 zł 27,11 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

Dziwny świat Billie Eilish - zbiorowe opracowanie | mała okładka
-55 %

Dziwny świat Billie Eilish

zbiorowe opracowanie

4.5 / 10 (4 oceny)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Ja tu zostaję. Fenomen Wołodymyra Zełenskiego
 - Natalia Bryżko-Zapór | mała okładka
-39 %

Ja tu zostaję. Fenomen Wołodymyra Zełenskiego

Natalia Bryżko-Zapór

7.8 / 10 (12 ocen)

30,52 zł 31,26 zł - najniższa cena 49,98 zł - cena detaliczna

33,09 zł 32,78 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

14,94 zł 14,94 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

28,44 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

45,42 zł 47,19 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem