Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Placet
Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-748-8141-8 |
EAN: 9788374881418 |
Liczba stron: 334 |
Format: 170x240mm |
Cena detaliczna: 63,60 zł |
63,60 zł
Produkt niedostępny
63,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem