Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej


Kaplan Robert S., Norton David P.

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Oprawa miękka
Liczba stron: 316
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 46,52

Do koszyka
oszczędzasz: 12,48

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2018-01-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 66,82
Do koszyka
oszczędzasz: 29,08

 

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.
(z rozdziału 1)

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...