Kształtowanie dobrych relacji z klientami Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy


Peter Kenzelmann

Kształtowanie dobrych relacji z klientami Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Oprawa miękka
Liczba stron: 132
Wydawnictwo: BC Edukacja
12,90 12,87

Do koszyka

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
47,80 32,07
Do koszyka
oszczędzasz: 15,73
+ =
Cena pakietu:
57,80 37,57
Do koszyka
oszczędzasz: 20,23
1/2

 

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...