Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.
Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych.
Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
Wydawnictwo Naukowe PWN
Skuteczna komunikacja w biznesie Cheryl Hamilton
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-6368-6 |
EAN: 978830116368601 |
Tytuł oryginalny: Communicating for Results. A Guide for Bisiness and the Professions. |
Liczba stron: 648 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 99,00 zł |
99,00 zł
Produkt niedostępny
99,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem