Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu


Paweł Kossecki

Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: PWSFT
48,01 29,04

Do koszyka
oszczędzasz: 18,97

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
84,91 49,34
Do koszyka
oszczędzasz: 35,57
+ =
Cena pakietu:
82,91 48,24
Do koszyka
oszczędzasz: 34,67
+ + =
Cena pakietu:
119,81 66,38
Do koszyka
oszczędzasz: 53,43
1/3

 

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:
- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...