Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-756-1189-2
EAN: 9788375611892
Liczba stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 29,90 zł

29,90 zł

Produkt niedostępny

29,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Stanisław Ślusarczyk – prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany
przez PARP.


Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
(z recenzji)

Inni klienci sprawdzali również

9788380155343

Rzeka podziemna - Tomasz Jastrun | mała okładka
-26 %

Rzeka podziemna

Tomasz Jastrun

6.5 / 10 (149 ocen)

22,24 zł 18,54 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

9788363029760

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788380757127

Inna - Max Czornyj | mała okładka
-40 %

Inna

Max Czornyj

6.6 / 10 (1628 ocen)

23,82 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324062089

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324073832

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324077007

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788381915458

28,64 zł 28,64 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788382403602

Ewolucja, czyli wycieczki do dalekich krewnych
 - Monika Radzikowska | mała okładka
-43 %

Ewolucja, czyli wycieczki do dalekich krewnych

Monika Radzikowska

8.5 / 10 (2 oceny)

28,49 zł 28,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324098408

53,99 zł 60,99 zł (-11%) - najniższa cena 89,99 zł (-40%) - cena detaliczna

9788375799071

Nowość

33,99 zł 41,33 zł (-17%) - najniższa cena 59,90 zł (-43%) - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem