Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1957-1
EAN: 9788320819571
Liczba stron: 298
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 69,90 zł

46,38 zł

46,38 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-26
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

51,28 zł

51,28 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Inni klienci sprawdzali również

Jabłko Olgi, stopy Dawida  - Marek Bieńczyk | mała okładka
-31 %

Jabłko Olgi, stopy Dawida

Marek Bieńczyk

7.1 / 10 (106 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Na ostrzu noża - Mirosław Żamboch | mała okładka
-31 %

Na ostrzu noża

Mirosław Żamboch

7.3 / 10 (2179 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Dziś tak bardziej - Cyber Marian | mała okładka
-31 %

Dziś tak bardziej

Cyber Marian

7.4 / 10 (82 ocen)

31,04 zł 44,99 zł (-31%) - najniższa cena 44,99 zł (-31%) - cena detaliczna

Rasa, ziemia, niemiecka krew - Isabel Heineman | mała okładka
-29 %

Rasa, ziemia, niemiecka krew

Isabel Heineman

7.3 / 10 (4 oceny)

41,88 zł 42,75 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Eva. SKAM. Sezon 1 - Julie Andem | mała okładka
-38 %

Eva. SKAM. Sezon 1

Julie Andem

7.5 / 10 (79 ocen)

22,25 zł 22,25 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

Zły Żyd - Smolar Piotr | mała okładka
-55 %

Zły Żyd

Piotr Smolar

7.0 / 10 (53 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Ślady i kręgi - Joanna Jurewicz | mała okładka
-40 %

Ślady i kręgi

Joanna Jurewicz

4.3 / 10 (3 oceny)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Ten drugi ty tom 1
 - Martyna Stawiszyńska | mała okładka
-31 %

Ten drugi ty tom 1

Martyna Stawiszyńska

6.9 / 10 (27 ocen)

31,05 zł 31,05 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Nowość

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem