Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów - Ewa Badzińska | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1960-1
EAN: 9788320819601
Liczba stron: 164
Format: 162x237mm
Cena detaliczna: 54,90 zł

54,90 zł

Produkt niedostępny

54,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.
Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.

Inni klienci sprawdzali również

24,78 zł 24,78 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

Lata szkolne Jezusa - John Maxwell Coetzee | mała okładka
-32 %

Lata szkolne Jezusa

John Maxwell Coetzee

6.7 / 10 (110 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Zapach Boga - kard. Konrad Krajewski | mała okładka
-32 %

Zapach Boga

kard. Konrad Krajewski

8.4 / 10 (89 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

15,31 zł 15,94 zł - najniższa cena 22,00 zł - cena detaliczna

26,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

22,64 zł 24,22 zł - najniższa cena 34,24 zł - cena detaliczna

35,01 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Nowość

87,49 zł 77,04 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

27,08 zł 22,56 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna

36,11 zł 30,10 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

48,56 zł 48,56 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

33,63 zł 33,63 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

26,73 zł 24,30 zł - najniższa cena 28,20 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

51,89 zł 59,51 zł (-12%) - najniższa cena 69,00 zł (-24%) - cena detaliczna

44,22 zł 36,86 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

22,41 zł 18,68 zł - najniższa cena 29,85 zł - cena detaliczna

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej - (red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz | mała okładka
-25 %

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej

(red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz

44,83 zł 37,35 zł - najniższa cena 59,70 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem