Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja - Elżbieta  Ciborska | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-911-3928-8
EAN: 9788391139288
Liczba stron: 182
Format: 16.0x22.0cm
Cena detaliczna: 16,00 zł

16,00 zł

Produkt niedostępny

16,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba – jak nigdy dotąd – informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.

Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.

Inni klienci sprawdzali również

Serce w obłokach - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Serce w obłokach

Magdalena Kordel

7.5 / 10 (388 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

28,69 zł 29,54 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

W samym sercu morza - Moyes Jojo | mała okładka
-32 %

W samym sercu morza

Jojo Moyes

7.1 / 10 (609 ocen)

30,59 zł 9,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Dziewczyna z Neapolu - Riley Lucinda | mała okładka
-28 %

Dziewczyna z Neapolu

Lucinda Riley

7.5 / 10 (889 ocen)

31,04 zł 29,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Tarmosia - Tomasz Samojlik | mała okładka
-43 %

Tarmosia

Tomasz Samojlik

7.6 / 10 (42 ocen)

25,64 zł 25,64 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,42 zł 29,42 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Powrót do Cape Harbor. Miłość mimo wszystko
 - Heidi McLaughlin | mała okładka
-31 %

Powrót do Cape Harbor. Miłość mimo wszystko

Heidi McLaughlin

7.8 / 10 (26 ocen)

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Bestseller

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem