Zarządzanie działem sprzedaży firmy Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola


Krzysztof Cybulski

Zarządzanie działem sprzedaży firmy Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Oprawa miękka
Liczba stron: 286
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
54,00 41,41

Do koszyka
oszczędzasz: 12,59

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
90,90 61,71
Do koszyka
oszczędzasz: 29,19
+ =
Cena pakietu:
88,90 60,61
Do koszyka
oszczędzasz: 28,29
+ + =
Cena pakietu:
125,80 78,75
Do koszyka
oszczędzasz: 47,05
1/3

 

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie procesu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...