Marketing polityczny Studium porównawcze


Marek Mazur

Marketing polityczny Studium porównawcze

Oprawa miękka
Liczba stron: 358
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
44,00 33,74

Do koszyka
oszczędzasz: 10,26

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
80,90 54,04
Do koszyka
oszczędzasz: 26,86
+ =
Cena pakietu:
78,90 52,94
Do koszyka
oszczędzasz: 25,96
+ + =
Cena pakietu:
115,80 71,08
Do koszyka
oszczędzasz: 44,72
1/3

 

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...