Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa


Piotr Szczepankowski

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Oprawa miękka
Liczba stron: 388
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
69,00 53,89

Do koszyka
oszczędzasz: 15,11

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
105,90 74,19
Do koszyka
oszczędzasz: 31,71
+ =
Cena pakietu:
103,90 73,09
Do koszyka
oszczędzasz: 30,81
+ + =
Cena pakietu:
140,80 91,23
Do koszyka
oszczędzasz: 49,57
1/3

 

Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na:
prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli;
wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości;
analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego;
włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.

Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...