Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych


Anna Drapińska

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

Oprawa miękka
Liczba stron: 310
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
54,00 42,17

Do koszyka
oszczędzasz: 11,83

Zamówienie wyślemy 2017-08-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
90,90 62,47
Do koszyka
oszczędzasz: 28,43
+ =
Cena pakietu:
88,90 61,37
Do koszyka
oszczędzasz: 27,53
+ + =
Cena pakietu:
125,80 79,51
Do koszyka
oszczędzasz: 46,29
1/3

 

Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?

Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...