Lojalność klientów Modele, motywacja i pomiar


Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Lojalność klientów Modele, motywacja i pomiar

Oprawa miękka
Liczba stron: 150
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
39,00 30,69

Do koszyka
oszczędzasz: 8,31

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
75,90 50,99
Do koszyka
oszczędzasz: 24,91
+ =
Cena pakietu:
73,90 49,89
Do koszyka
oszczędzasz: 24,01
+ + =
Cena pakietu:
110,80 68,03
Do koszyka
oszczędzasz: 42,77
1/3

 

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...