W Polsce wpływem społecznym zajmuje się sporo osób. Niektóre upodobały sobie studiowanie literatury na ten temat oraz pisanie na tej podstawie prac przeglądowych i teoretycznych. Inne, a takich jest więcej, prowadzą badania. Część z nich obserwuje tricki i taktyki stosowane przez najbardziej efektywnych praktyków wpływu społecznego, część bada te procesy poprzez symulacje komputerowe lub eksperymenty naturalne, są i tacy, którzy upodobali sobie badania laboratoryjne albo kwestionariuszowe. Niektórych z nas interesuje głównie kwestia przywództwa, innych lobbing, jeszcze innych mobbing. Część osób koncentruje się natomiast na językowych niuansach wpływu społecznego, technikach wpływu społecznego, reklamie czy sugestybilności.
Podczas jednego ze spotkań badaczy wpływu - konferencji „Wokół wpływu społecznego" - narodziła się idea stworzenia spójnej treściowo i ciekawej merytorycznie zbiorowej monografii. Czytelnik trzyma ją właśnie w ręce. Książka składa się z czterech części. Pierwsza opisuje metody wywierania wpływu społecznego. Druga skupia się na analizach dezinformacji i zniekształceń pamięci dokonywanych z perspektywy wpływu społecznego. Kolejna, trzecia część, wiąże się z miejscem wywierania wpływu. Ostatnia dotyczy reklamy, która wydaje się dziś kwintesencją wpływu społecznego.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wokół wpływu społecznego
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-233-3335-7 |
EAN: 9788323333357 |
Liczba stron: 227 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
39,90 zł
Produkt niedostępny
39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem