Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy - Iwona Skowronek | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1244-8
EAN: 9788375612448
Liczba stron: 286
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 54,90 zł

54,90 zł

Produkt niedostępny

54,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
 -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
 -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
 -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
 -budowę emocjonalnych podstaw lojalności
 -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Inni klienci sprawdzali również

26,94 zł 26,94 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

23,94 zł 24,06 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

Dziewięcioro nieznajomych - Liane Moriarty | mała okładka
-32 %

Dziewięcioro nieznajomych

Liane Moriarty

6.1 / 10 (1193 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

25,12 zł 25,12 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

35,99 zł 40,79 zł (-11%) - najniższa cena 59,99 zł (-40%) - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

45,67 zł 45,55 zł - najniższa cena 79,91 zł - cena detaliczna

Beskid Niski Trek&Travel - Martin Martinger | mała okładka
-34 %

Beskid Niski Trek&Travel

Martin Martinger

36,31 zł 36,46 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

39,78 zł 36,17 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

98,92 zł 98,92 zł - najniższa cena 169,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem