Innowacyjne modele e-biznesu Aspekty instytucjonalne


Włodzimierz Szpringer

Innowacyjne modele e-biznesu Aspekty instytucjonalne

Oprawa miękka
Liczba stron: 270
Wydawnictwo: Difin
49,00 40,29

Do koszyka
oszczędzasz: 8,71

Zamówienie wyślemy 2017-08-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 60,59
Do koszyka
oszczędzasz: 25,31
+ =
Cena pakietu:
83,90 59,49
Do koszyka
oszczędzasz: 24,41
+ + =
Cena pakietu:
120,80 77,63
Do koszyka
oszczędzasz: 43,17
1/3

 

W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.

Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza:
Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...