Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm


Lidia Zbiegień-Maciąg

Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm

Oprawa miękka
Liczba stron: 198
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
39,00 29,91

Do koszyka
oszczędzasz: 9,09

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-20

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
75,90 50,21
Do koszyka
oszczędzasz: 25,69
+ =
Cena pakietu:
73,90 49,11
Do koszyka
oszczędzasz: 24,79
+ + =
Cena pakietu:
110,80 67,25
Do koszyka
oszczędzasz: 43,55
1/3

 

W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw. I o tym jest ta książka.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...