Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej


Barbara Sypniewska

Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

Oprawa miękka
Liczba stron: 228
Wydawnictwo: Vizja Press&IT
49,00

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnieje określonego zbioru kompetencji, których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania , istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów, jak i mocno odróżniających się. Istotne jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne z uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych, jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...