Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług


Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług

Oprawa miękka
Liczba stron: 206
Wydawnictwo: PWE
59,90 49,36

Do koszyka
oszczędzasz: 10,54

Zamówienie wyślemy 2017-08-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 69,66
Do koszyka
oszczędzasz: 27,14
+ =
Cena pakietu:
94,80 68,56
Do koszyka
oszczędzasz: 26,24
+ + =
Cena pakietu:
131,70 86,70
Do koszyka
oszczędzasz: 45,00
1/3

 

Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych, a także na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.

Książka jest przeznaczona dla konsumentów, którym wiedza w niej zawarta może pomóc wzmacniać swoją pozycję na rynku usług, instytucji kształtujących politykę konsumencką, organizacji zajmujących się prawami konsumentów, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...