Proaktywny telemarketing - Paweł Walczak | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-246-7506-7
EAN: 9788324675067
Liczba stron: 168
Format: 20.7x13.9
Cena detaliczna: 37,00 zł

37,00 zł

Produkt niedostępny

37,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.

Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.

Inni klienci sprawdzali również

9788324033898

Atlas: Doppelganger - Dominika Słowik | mała okładka
-55 %

Atlas: Doppelganger

Dominika Słowik

6.1 / 10 (345 ocen)

15,71 zł 15,71 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788378855224

37,95 zł 37,95 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

9788324051755

Lukrecja - Anne Goscinny | mała okładka
-32 %

Lukrecja

Anne Goscinny

7.4 / 10 (155 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324084159

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324086559

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788311140868

Saint-Nazaire-Dieppe 1942 -  | mała okładka
-31 %

Saint-Nazaire-Dieppe 1942

8.0 / 10 (21 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788381597548

18,00 zł 18,00 zł - najniższa cena 30,00 zł - cena detaliczna

9788383200316

28,14 zł 28,14 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788395819537

Gdy wracam
 - Alina Winiarczyk | mała okładka
-34 %

Gdy wracam

Alina Winiarczyk

7.0 / 10 (1 ocena)

29,22 zł 44,00 zł (-33%) - najniższa cena 44,00 zł (-33%) - cena detaliczna

9788382572063

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem