Język rzeczy Dizajn i luksus, moda i sztuka. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą?


Deyan Sudjic

Język rzeczy Dizajn i luksus, moda i sztuka. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą?

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 252
Wydawnictwo: Karakter
45,00 28,43

Do koszyka
oszczędzasz: 16,57

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
79,90 47,63
Do koszyka
oszczędzasz: 32,27
+ =
Cena pakietu:
89,90 53,13
Do koszyka
oszczędzasz: 36,77
1/2

 

Czemu wymarzony komputer pod dwóch latach wydaje się nam bezużytecznym, tandetnym złomem? Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami, a inne archetypami? Co dziś jest prawdziwym luksusem: posiadanie pewnych rzeczy czy raczej rezygnacja z nich? Dlaczego dajemy się wciągać w obłędny trans konsumpcji? Na te, a także wiele innych pytań, odpowiada Deyan Sudjic. Odwołując się do konkretnych przykładów z historii i współczesności (komputer Apple, pistolet Walther PPK, krzesło Aeron), pokazuje, że dizajn to swoisty język, który podlega ewolucji i który warto nauczyć się czytać. Dzięki temu będziemy mogli lepiej zrozumieć otaczający nas świat i staniemy się bardziej świadomymi odbiorcami, a może nawet uda nam się uniknąć niektórych pułapek konsumpcjonizmu.
Wciągający, błyskotliwy esej, który zmienia spojrzenie na wiele rzeczy.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...