Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym - Robert Bęben | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1934-3
EAN: 9788376419343
Liczba stron: 191
Format: 15.7x23.4
Cena detaliczna: 42,00 zł

42,00 zł

Produkt niedostępny

42,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału charakteryzuje się różnorodnością instrumentów finansowych, jednak w praktyce okazuje się, że każdy finansujący (kredytodawca, inwestor, nabywca obligacji itp.) ma swoje wymagania, którym niełatwo sprostać. U podstaw pracy legło założenie, że analogicznie jak na rynku konsumpcyjnym, gdzie trudności ze zbytem wyprodukowanych towarów spowodowały rozwój koncepcji marketingu, tak i na rynku finansowym problemy z pozyskaniem kapitału sprzyjać będą rozwojowi marketingu nazwanego tu marketingiem inwestorskim. Jego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne i efektywne pozyskiwanie finansowania. Celem książki jest pokazanie rynku kapitałowego z perspektywy koncepcji marketingu. Przedmiotem badań prezentowanych w opracowaniu jest marketing inwestorski rozumiany jako proces zarządczy, w ramach którego przedsiębiorstwo dąży do zwiększania swojej wartości poprzez umiejętne i efektywne pozyskiwanie kapitału oraz budowanie długotrwałych korzystnych relacji z podmiotami i osobami finansującymi jego działalność.

Inni klienci sprawdzali również

9788374703208

Dziwne zjawiska - Arthur Conan Doyle | mała okładka
-33 %

Dziwne zjawiska

Arthur Conan Doyle

6.8 / 10 (89 ocen)

18,68 zł 20,29 zł - najniższa cena 28,00 zł - cena detaliczna

9788324053537

Bestseller

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

977004448819503

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

9788328069923

Polski bajer - Monika Borys | mała okładka
-43 %

Polski bajer

Monika Borys

6.3 / 10 (175 ocen)

22,79 zł 30,81 zł (-26%) - najniższa cena 39,99 zł (-43%) - cena detaliczna

9788324064304

Żywoty zwierząt
 - Coetzee J.M. | mała okładka
-55 %

Żywoty zwierząt

John Maxwell Coetzee

6.7 / 10 (165 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367023467

61,41 zł 61,41 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

9788367512916

Sycylijczyk
 - Mario Puzo | mała okładka
-31 %

Sycylijczyk

Mario Puzo

7.7 / 10 (4696 ocen)

31,67 zł 31,67 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

9788324067695

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788362903689

55,19 zł 55,19 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788383195230

Nowość

34,66 zł 34,66 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem