Marketing wobec ponowoczesności Monografia - Aleksander Lotko | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6442-6
EAN: 9788375564426
Liczba stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 35,00 zł

35,00 zł

Produkt niedostępny

35,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków – osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców – osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

Inni klienci sprawdzali również

977004448820101

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

9788324072620

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788381914093

34,37 zł 34,37 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788382800517

Przypadkowe odkrycia medyczne - Winters Robert W. | mała okładka
-40 %

Przypadkowe odkrycia medyczne

Winters Robert W.

7.0 / 10 (308 ocen)

29,77 zł 29,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

977004448822511

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

9788324093601

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788328157149

Amazing Spider-Man. Tom 8. Dranie i łajdacy
 - Nick Spencer, Iban Coello, Ryan Ottley | mała okładka
-24 %

Amazing Spider-Man. Tom 8. Dranie i łajdacy

Nick Spencer, Iban Coello, Ryan Ottley

6.6 / 10 (9 ocen)

45,86 zł 38,21 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788308083178

32,59 zł 32,59 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788367891585

35,65 zł 35,65 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788396719416

Nowość

23,38 zł 23,40 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem