Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie


Sadun Erica, Sande Steve

Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Helion
39,00 25,82

Do koszyka
oszczędzasz: 13,18

Wyślemy w ciągu 24h

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
75,90 46,12
Do koszyka
oszczędzasz: 29,78
+ =
Cena pakietu:
73,90 45,02
Do koszyka
oszczędzasz: 28,88
+ + =
Cena pakietu:
110,80 63,16
Do koszyka
oszczędzasz: 47,64
1/3

 

Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Dzięki tej książce:

poznasz reklamowe know-how
skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
zdobędziesz klientów
Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku

Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...