Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw


Lunden Bjorn, Svensson Ulf

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Oprawa miękka
Liczba stron: 219
Wydawnictwo: BL Info
39,90 29,04

Do koszyka
oszczędzasz: 10,86

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
76,80 49,34
Do koszyka
oszczędzasz: 27,46
+ =
Cena pakietu:
74,80 48,24
Do koszyka
oszczędzasz: 26,56
+ + =
Cena pakietu:
111,70 66,38
Do koszyka
oszczędzasz: 45,32
1/3

 

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...