Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.
Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.
CeDeWu
Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność Delisi Rick, Dixon Matthew, Toman Nick
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-755-6671-0 |
EAN: 9788375566710 |
Liczba stron: 284 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 49,00 zł |
49,00 zł
Produkt niedostępny
49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem