Jak być dobrym menedżerem Zestaw wskazówek


Payne Shirley, Payne John

Jak być dobrym menedżerem Zestaw wskazówek

Oprawa miękka
Liczba stron: 300
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
39,00

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.

Interesująca książka Shirley i Johna Payne?ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...