Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.
Interesująca książka Shirley i Johna Payne?ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!
Wolters Kluwer
Jak być dobrym menedżerem Zestaw wskazówek Payne John, Payne Shirley
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-264-7967-0 |
EAN: 9788326479670 |
Liczba stron: 300 |
Format: 145x200mm |
Cena detaliczna: 39,00 zł |
39,00 zł
Produkt niedostępny
39,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem