Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym


Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk B

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Oprawa miękka
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
69,00 55,89

Do koszyka
oszczędzasz: 13,11

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-20

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
105,90 76,19
Do koszyka
oszczędzasz: 29,71
+ =
Cena pakietu:
103,90 75,09
Do koszyka
oszczędzasz: 28,81
+ + =
Cena pakietu:
140,80 93,23
Do koszyka
oszczędzasz: 47,57
1/3

 

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...