Książka poświęcona jest zagadnieniom, które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz – odpowiednio – rad nadzorczych radia i telewizji publicznej. Brakuje natomiast wiedzy medioznawczej, jak zagadnienia medialne są traktowane w innych krajach, szczególnie w tych, które mają i silnie rozbudowaną sferę publiczną, i tradycje pomocy państwowej w dziedzinie kultury. Problematykę polityki medialnej autor umieszcza w kontekście dylematów współczesnej regulacji rynku audiowizalnego. Od zagadnień związanych z politologicznym kontekstem w zakresie mediów przechodzi do analizy kwestii dotyczących współczesnej telewizji, ukazuje związki między tym medium, polityką i widzem (przez pryzmat praktyk w krajach skandynawskich), przedstawia sposoby regulacji i oceny telewizji oraz strategie działania.
Jest to praca interdyscyplinarna, zredagowana przejrzyście, konsekwentna w analizie, uporządkowana tematycznie, logicznie i merytorycznie powiązana. Ze względu na klarowny język, obrazowy charakter opisywanych problemów oraz wykorzystaną literaturę przedmiotu jest to publikacja ze wszech miar warta rekomendacji. Adresowana jest do środowiska zarówno medioznawców, politologów, jak i mediów; może także stanowić źródło inspiracji dla praktyków medialnych i polityków.
Z recenzji wydawniczej
prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa
Adam Marszałek
Polityka medialna Dani Norwegii i Szwecji Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne Michał Głowacki
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-623-6339-1 |
EAN: 9788362363391 |
Liczba stron: 340 |
Format: 15.5x22.0cm |
Cena detaliczna: 42,00 zł |
42,00 zł
Produkt niedostępny
42,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem