Marketing międzynarodowy Wybrane zagadnienia - Agnieszka Smalec | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-724-1899-9
EAN: 9788372418999
Liczba stron: 142
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 35,00 zł

35,00 zł

Produkt niedostępny

35,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku – jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.

Inni klienci sprawdzali również

9788324011735

Wiara ze słuchania. Kazania starosądeckie 1980-1992 - ks. Józef Tischner  | mała okładka
-32 %

Wiara ze słuchania

ks. Józef Tischner

7.5 / 10 (53 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

9788377858981

Ciemna brama - Marcin Wolski | mała okładka
-32 %

Ciemna brama

Marcin Wolski

4.9 / 10 (51 ocen)

24,40 zł 24,18 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

9788324059058

26,94 zł 26,94 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788381774437

Blondynka na Hawajach - Beata Pawlikowska | mała okładka
-31 %

Blondynka na Hawajach

Beata Pawlikowska

6.3 / 10 (131 ocen)

27,53 zł 39,90 zł (-31%) - najniższa cena 39,90 zł (-31%) - cena detaliczna

9788381256186

Zatruty Ogród - Alex Marwood | mała okładka
-31 %

Zatruty Ogród

Alex Marwood

6.3 / 10 (876 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788311160569

Iłża 1864 - Grzegorz Cwyl | mała okładka
-31 %

Iłża 1864

Grzegorz Cwyl

22,70 zł 22,70 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

9788324084203

Piękność
 - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

Piękność

Danielle Steel

8.5 / 10 (24 ocen)

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

9788382899603

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

5901752784345

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788382931211

32,12 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem